31 жовтня 2024 року, у змішаному форматі, відбулося засідання педагогічної ради, де обговорили важливі питання, пов’язані з формуванням ключових компетентностей здобувачів освіти.
На порядку денному були розглянуті такі питання:
1.Формування ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві – доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Данильченко Т.А.
2.Формування компетентності спілкування державною мовою у дітей з інтелектуальними порушеннями – з досвіду роботи вчителя української мови і літератури Наливайко Т.П.
3.Реалізація компетентності “Здорове життя” на уроках фізичної культури для учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання – з досвіду роботи вчителя фізичної культури Немцева А.М.
4. Формування математичної компетентності – з досвіду роботи вчителя математики Радченко В.В.
У практичній частині засідання:
1. Лікар закладу Алтухова Т.О. провела заняття з домедичної підготовки в умовах війни. Проведено практичне заняття щодо надання першої допомоги під час отримання травм та при кровотечах.
2.Практичний психолог Дуюн О.А. провела тренінг: “Психологічне благополуччя та резилієнс сучасного вчителя”, акцентуючи увагу на підтримці емоційної стійкості педагогів.
3.Заняття з психоемоційної підтримки педагогів провів Петро Полященко з каністерапії.
Захід завершився творчим майстер-класом із виготовлення свічок, що сприяв створенню теплої атмосфери та відчуттю єдності.
Педагогічний колектив нашої школи завжди прагне до вдосконалення професійних навичок і створення комфортного освітнього середовища для кожного учасника освітнього процесу.