Тепло душі, щедро віддане людям, ніколи не зникне безслідно. Багаторазово помножене, воно безперечно повернеться до Вас – такий всесвітній закон збереження добра. Сократ
Дуюн Оксана Анатоліївна – практичний психолог школи, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи в закладі – 19 років
Психологічна служба школи здійснює психологічний супровід навчально-виховного процесу.
Основною метою діяльності психологічної служби закладу є максимальне сприяння формуванню особистості дітей, що мають вади розвитку з врахуванням їх індивідуальних особливостей, зони найближчого розвитку через широке застосування досягнень психологічної науки.
Графік роботи практичного психолога
на 2019/2020 навчальний рік
Понеділок 12.30 – 13.30
14.20 – 15.20
Вівторок 9.15 – 14.15
Четвер 8.30 – 13.30
П’ятниця 8.30 – 14.30
– діагностика – психологічне обстеження дітей і підлітків, що мають вади розвитку з врахуванням індивідуальних особливостей та зони найближчого розвитку, моніторинг змісту і умов їх розвитку, визначення причин, що ускладнює розвиток та навчання;
– корекція – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхілень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подалання різних форм девіантної поведінки;
– реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації їх до умов навчання і життєдіяльності;
– профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі;
– прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямків індивідуального розвитку дитини.
– профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі;
– прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямків індивідуального розвитку дитини.
– реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації їх до умов навчання і життєдіяльності;
Основні напрямки роботи:
– психологічний супровід розвитку дітей та підлітків, що мають вади розвитку;
– участь у виховній роботі школи;
– консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей;
– просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальному закладі та сім’ї;
– превентивне виховання метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх;
Суб’єктами діяльності психологічної служби є: учні школи, педагогічний колектив, адміністрація школи, батьки учнів.
Завдяки психологічному супроводу навчально-виховного процесу підвищується рівень психологічної компетенції педагогів та батьків. До того ж показником ефективності навчально-виховного процесу є не лише знання і вміння школярів, а й рівень їхнього психічного й особистісного розвитку, росту.
Інформація до роботи
Іноваційні технології
З профілактики дезадаптації першокласників та п`ятикласників
Рекомендації класним керівникам щодо роботи з учнями девіантної поведінки
Батьківські збори на тему: “Оздоровчо-реабілітаційні заняття з підлітками в домашніх умовах”
Батьківський лекторій на тему: “Жорстоке поводження з дітьми у сім’ї”
Корекційна робота